Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentatiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) - PUZ - NOD INTERMODț CAP LINIE DE TRAMVAI SI METROU PARK & RIDE - PARCARE SUPRATERANA SI TERMINț R.A.T.B. INTERSECTIA SOS. PANTELIMON CU SOS. VERGULUI DUDESTI SECTORUL 2, BUCURESTI
Comentarii
lisandra 2017-11-13 10:45:47
Pe Sos. Pantelimon, parcarea este interzisa si, e foarte bine! Dar, unde parcam, noi care locuim in zona? De ce nu exista parcare rezidentiala cu plata pe aleea din fata blocurilor, de-alungul aliniamentului stradal? Se parcheaza, deja, pe spatiile verzi (gropi de gunoaie si noroi, in realitate). Astfel, s-ar elibera aleea de rable si masini-depozite, aduse si lasate in zona de ani de zile.Trebuie acordata prin lege, o importanta mai mare curateniei si protejarii spatiilor verzi cu gardulete! Sectorul 2 este o mare mizerie generalizata! De ce Politia locala nu intervine? PARCARE CU PLATA pentru rezidenti! (vezi sectorul 3)
Ionel Popescu 2017-11-13 16:15:42
Buna ziua. In constructia acestui centru intermodal va rog sa tineti cont de dirijarea traficului, coordonarea semafoarelor adiacente zonei. Adica dinspre str Ion Vlad, Sos Vergului, Sos Pantelimon. In momentul de fata zona este capatul mai multor microbuze care incurca foarte mult circulatia in zona.
Multumesc!
Catalin Dumitrescu 2017-11-16 06:47:38
Tineti cont si de o eventuala extindere a liniei catre orasul Pantelimon si lasati loc pentru asta.
Ramona 2017-11-17 15:49:26
Buna ziua. Ca si locuitor al acestei zone, avem nevoie atat de finalizarea acestui proiect cat mai repede, cat si de dirijarea traficului prin semnaforizare eficienta, deoarece este o mare problema. Atat dimineata, cat si seara, in perioadele de varf, se formeaza cozi interminabile.
Lucian 2017-11-19 04:24:35
Vad ca proiectul se numeste cap linie de tramvai si metrou+parcare. Asta inseamna ca veti aduce si metrou? Cel mai bine ar fi daca ar fi conectat metroul care opreste la statia Pantelimon si in loc de capatul Pantelimon sa aiba capatul la Granitul, ar deservi mult mai multe persoane si Park & Ride ar avea utilitate maxima! Nu cred ca este foarte complicat.
Laurentiu 2017-11-20 16:57:44
De retinut ca prin strada Ion Vlad se face accesul spre si dinspre localitatea Dobroesti .Astfel intra si ies peste 5000 de autovehicule zilnic . Acest aspect nu a fost luat in calcul in proiectul initial de modernizare al intersectiei in cauza . Majoritatea acestor autovehicule doresc sa vireze stanga si sa se indreapta spre iesirea din Bucuresti ( pentru directia Centru localitatea are alternativa iesirii prin sos Dobroesti).
Ar fi total inoportun sa fie obligate sa vireze la dreapta aglomerand si mai mult traficul de pe sos Pantelimon.