Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind aprobarea Programului integrat de dezvoltare urbană a sectorului 6 al Municipiului București 2021-2030,
Comentarii
MS 2021-10-04 00:32:17
Buna ziua,

Nu este specificat nimic despre noua zona rezidentiala de pe Bulevard Timisoara - CET Vest - de pe Drum Valea Calmatuiului 7-21 care deja are 8 blocuri cu aproape 900 ap construite de Avangarde Grande Village si inca mai au planuri de construit din ce spun dansii de inca 3-4 blocuri.
In aceiasi zona este deja imprejmuit un teren foarte mare pe care sunt zvonuri ca va fi construit un cartier rezindetial foarte mare.
Pe aceasta cale solicit primariei sa verifice foarte atent autorizatiile si sa verifice daca totul este efectuat ca in aprobari deoarece unele blocuri sunt fara rampa acces persoane cu dizabilitati, doar o singura iesire din bloc si fara spatii verzi , acei 26m2/locuitor de ce nu sunt prevazuti in autorizatiile de constructie pentru blocuri?
Drumul de acces in aceasta zona este dificil, incepand cu intersectie Valea Cascadelor-Dedeman unde se creeaza mari ambuteiaje cand camioanele nu au prioritate deloc de a intra in intersectie.
Targul de antichitati care are loc de joi pana duminica nu ofera spatii de parcare adecvate, masinile dubleaza pe cele deja parcate si astfel creaza ambuteiaje chiar daca politia este mereu prezenta, problema nu este rezolvata. Propun mutarea acestui targ deoarece zona acum nu mai este una de periferie.
Alta problema cunoscuta este Vama care nu ofera locuri de parcare pentru tiruri si acestea ocupa cate o banda pe sens pe linia de tramvai dezafectata.
Bulevardul Timisoara sectiunea Dedeman-CET Vest este execrabil, intretinut doar cu petice care se deterioreaza ff repede de la camioanele de mare tonaj.
Accesul persoanelor celor deja 900 ap este facut cu masina personala sau autobuzul 221 sau 136 care au timpi foarte mari intre masini si dezafectarii liniei de tramvai care acum ar fi o prioritate pt aceasta zona de a fi redeschisa.
Totodata primaria este bine sa gaseasca solutii pentru parcari supraetajate daca Bulevardul Timisoara va strapunge centura.
SL 2021-10-06 17:52:20
Bună ziua,
La Cap. VI. Potofoliu de proiecte, Prioritate strategică 3, la pct.3 sunt prevăzute 6000 de parcări paralele cu axul drumului.
Nu știu cum este gândită darea acestora spre exploatare dar cred că este o bună oportunitate de a înscrie și Bucureștiul în rândul orașelor europene.
Probabil că în peregrinările dvs.ați văzut/sesizat X-uri marcate pe partea carosabilă în orașe. Aceasta înseamnă că locul respectiv a fost concesionat într-o anumită formă (de obicei cu plată) celui ce locuiește la adresa respectivă. Se văd și din elicopterele ce transmit cursele cicliste din țările europene.
Cred că acest lucru se poate aplica și în București mai ales în zonele în care au mai rămas ici și colo case înconjurate de blocuri.
Legislația actuală este clară în acest sens: strada este publică și dacă nu sunt instituite restricții primul venit poate parca legal în fața porții unei case iar cel care locuiește acolo trebuie să se descurce și nu mă refer la noile construcții cu mai multe etaje apărute în ultimi ani.
Vă rog să aveți în vedere și acest aspect și cred că se pot identifica ușor aceste zone mai ales că nu rămas în oraș prea multe case în acestă situație.
Ar fi un gest de civilizație.
IC 2021-10-08 21:08:39
Sunt necesare locuri de PRARCARE de resedinta si marcarea acestora pe strada Margelelor nr. 105A care vor aduce bani bugetului local!
UI 2021-10-09 10:29:40
Bună ziua,
Vin cu urmatoarea propunere către dumneavoastră asupra Proiectului "Realizarea unui drum expres Strada Valea Larga/Modernizare sistem rutier Valea larga":
Demararea Proiectului sa înceapă din zona Bd Timisoara/Valea Cascadelor iar primul tronson sa se dea spre folosință încă din primii ani, nu la finalizarea proiectului 2027.
Avantaj:
●Folosirea acestui tronson încă de la început de către locuitorii din cartierul Brâncuși și împrejurimile acestuia, iat dacă se începe din Prelungirea Ghencea pana în anul 2027 nu se poate folosi deoarece drumul se infunda în zona apropiata de Bd Timisoara. (Avantaj de utilizare încă de la începutul Proiectului)
●Mijloace de transport care pot pleca din aceasta zona.
●Eliberarea ambuteiajelor de pe străzii Valea Oltuilui întrucât lucuitorii din cartier vor alege ieșirea din cartier prin Valea Larga.
●Iluminatul stradal pentru zona de vest a cartierului Brâncuși, în aceasta zona unde sunt construite blocuri noi nu este luminata.
●Salubrizarea zonei de vest a cartierului Brâncuși, deoarece pe terenul unde se construiește acest drum expres se afla vegetație necontrolata, munti de moloz de înălțimea a 2 etaje.
●Cetățeni vor vedea promisiunile edililor realizate din primii ani, chiar dacă nu se respecta termenul de finalizare al proiectului (2027)
Claudiu-Valentin Mujdei 2021-10-14 16:38:10
Buna ziua,

Sunt doua masuri urgente pe care Primaria si Consiliul Local al sectorului 6 trebuie sa le adopte imediat si cu rezultate rapide pentru o dezvoltare durabila si armonioasa: 1) Suspendarea totala a urbanismului derogatoriu (fara PUD-uri votate cot la cot de catre consilierii PNL si PSD ca pana acum) 2) Cumpararea de terenuri de pe piata libera si transformarea lor in parcuri, mai ales in cartierele unde nu sunt parcuri deloc (Militari, Grozavesti). Primaria are bani, doar ca sunt directionati deficitar.

Decat sa cheltuiti 4,800,000 EUR pe chestii abstracte care nu lasa nimic in urma (Infiintarea unui incubator de afaceri) mai bine cumoarati 10.000 mp de teren de pe piata libera si faceti un parc.

40.000.000 EUR pentru sistem de iluminat inteligent? Cumparati mai bine 100.000 mp de teren pentru dezvoltarea de noi parcuri si spatii verzi.