Mircea | 2022-04-05 18:45:10 |
Statii de incărcare în parcările publice ar fi de mare ajutor. |
Matei Banica | 2022-04-05 20:08:50 |
Trebuie ţinut cont de cei care au construit deja staţie de încărcare, pe domeniul public, cu aprobarea ADP; astfel ar fi indicată o menţiune specială în regulament. |
Alexandru | 2022-04-05 21:09:21 |
Statii de incarcare si prize normale ar trebuii instalate pe stalpii de iluminat public. Au deja infrastructura acolo. |
Gabriel Oprea | 2022-04-05 21:51:38 |
Locuiesc pe Calea Calarasi, nr. 175, aproape de universitatea Hyperion. Ar fi utila o statie in zona, pe langa cea de la Muncii. Pe lamga Vasile Lucaciu, este o benzinarie parasita, Petrom. Poate se poate face ceva acolo, cu ajutorul Petrom. |
Simona | 2022-04-05 22:18:46 |
Dimitrie Leonida. Popesti-Leordeni. Aeroport Henri Coandă. Calea Victoriei. |
Cld | 2022-04-05 22:36:10 |
Bună ziua.asteptam cu mare interes demararea și finalizarea cât mai repede a cat mai multor statii de încărcare a mașinilor electrice.pe toata raza mun.Bucurest8..prețul sa fie unul accesibil nu sa facă primăria specula cu noi...consumatorii...luați exemplu stațiile amplasate pe raza sect 4..preturi decente..1.25lei/kw pt ccs (încărcare rapida).mulțumesc. |
Teodor | 2022-04-06 12:38:50 |
Incercati sa faceți contracte de furnizare a energiei, pt următoarele stații, cu diferențiere tarif zi noapte și cu siguranță veți obține preturi f mici noaptea, lăsând la o parte că puteți găsi furnizor care o sa va roage să creșteți consumul.noaptea pt a ajuta sistemul energetic(mă refer in cazul.in care vor fi.multe stații rapide)Și consumul.noaptea se poate stimula prin oferirea de preturi mici și la clientul.final care incarca mașină electrică! |
Alex | 2022-04-06 14:51:09 |
ori se pun statii dese, eventual pe stalpii de curent, ori se fac hub-uri cu mai multe statii de incarare a.i. sa nu fie tot timpul ocupate; ori ideal, ambele In plus, simplificarea procedurii pt montarea unei statii/prize domestice in parcarile private. Momentan e moartea pasiunii si fiecare are o alta varianta cu ce e de facut. in plus, sa obligam dezvoltatorii sa aibe cel putin x% locuri de parcare dotate cu statii de incarcare pt a obtine autorizatia de constructie |
Catalin N | 2022-04-06 15:49:13 |
Din experienta mea de pana acum, este nevoie de "Hub-uri" (centre) de încărcare rapida, fiecare cu minim 5-6 stații de peste 50kW DC, localizate in apropierea tuturor arterelor principale de acces in București, utile celor aflați in tranzit. Pentru rezidenți este nevoie de doua rețele diferite: - centre de încărcare rapida de minim 5 stații de cel puțin 50kW DC+22kW AC fiecare, in punctele cele mai aglomerate/frecventate ale fiecărui sector, sau chiar ale fiecărui cartier mai mare. Comasarea mai multor stații de putere ajuta la reducerea costurilor de branșare, precum si la supravegherea si mentenanța simplificata a acestora. Pentru aceste centre impusa o regula de a nu ocupa stația mai mult decât timpul necesar încărcării. - rețea extinsa de stații de mica putere in parcările publice si rezidențiale, pentru a conecta mașina peste noapte sau in timpul petrecut la serviciu. Aceasta rețea ar trebui sa fie cumva accesibila locuitorilor orașului pe baza unui card de acces sau unui abonament cu tarife preferențiale. Poate funcționa cu stații monofazate de 7kW, fără cablu propriu, astfel reducând atât costurile de achiziție cat si presiunea asupra rețelei de distribuție, iar accesul pe baza unui card sau abonament ar reduce rata de incidente cauzatoare de defecțiuni. |
Păunică Iulian | 2022-04-06 22:56:38 |
In fiecare parcare administrata de Primăria București, acolo nu mai trebuie să fie amenajat locul de parcare, cel mult vopsit distinct pentru electrice sau marcaj vizibil de parcare EV. Identificarea spatiilor si montarea stațiilor |
cocoiri | 2022-04-07 14:18:43 |
Ar trebui obligati si constuctorii de blocuri noi sa monteze statii de incarcare, nu doar ptr parcarile existente. Asta daca nu exista deja regulamente |
Georgian | 2022-04-07 15:18:50 |
O zona cu nevoie de statii este Piata Rahova. Exista locuri de parcare in jurul Pietei Rahova, unde se pot amplasa cateva statii. De asemenea, in aceeasi zona s-ar putea amplasa in parcarea de la Mega Image/Farmacia Tei de pe Strada Pucheni. |
Bogdan Dan | 2022-04-07 15:40:25 |
Buna ziua, Va rog sa aveti in vedere amenajarea a 4 locuri de incarcare a masinilor electrice pe strada Stupca si Ajustorului (Sector 6) intrucat aici s-au construit peste 10 blocuri de peste 10 nivele iar cererea este destul de mare pentru o astfel de infrastructura. Multumesc anticipat! |
NEAMTU BOGDAN ALEXANDRU | 2022-04-07 19:39:20 |
- centre de încărcare rapida de minim 50kW DC si 22kW AC, in punctele cele mai aglomerate/frecventate ale fiecărui sector, precum si in parcarile publice. - statii de incarcare de mica putere (3,2 kW) cu prize 220 V standard Schuko pe stalpii de iluminat public, acolo unde este permis parcajul autoturismelor pe carosabil (langa trotuar). - rețea extinsa de stații de mica putere (7 - 22 kW AC) in parcările rezidențiale, pentru a conecta mașina peste noapte sau in timpul petrecut la serviciu. |
Nex | 2022-04-07 20:45:26 |
Ar trebui să luați în calcul pentru a monta stații de încărcare și la ieșirile din oraș și parcările publice. |
Florin | 2022-04-08 09:09:58 |
Viitorul este aici. Contribuiți la scăderea poluării Bucureștiului prin facilitarea unei rețele de încărcare a EV |
Marius | 2022-04-08 13:01:10 |
In zonele rezidentiale cu blocuri vechi ar fi foarte utile dat fiind faptul ca locurile de parcare sunt ale ADP-ului si nu se pot face bransamente de catre chiriasi. Asa se vor achizitiona cu siguranta mult mai multe masini electrice de catre locatarii acelor blocuri In zonele rezidentiale noi, in constructie, as obliga dezvoltatorii asigure 10-20% din capacitatea de parcare Tot zonele rezistentiale noi as oferi proprietarilor de locuri de parcare posiblitatea de a-si realiza propriul bransament cu o subventionare ( gen 50% din costuri sa fie suportate de stat ) |
AndreiX | 2022-04-08 16:46:13 |
Un hub cu incarcare rapida (DC, 50-150kw, minim minimorum 4 statii) este absolut necesar in zona aeroportului OTP/BBU. |
Ionuț Pavelescu | 2022-04-08 22:27:51 |
Consider utila amplasarea de stații în complexul Antiaeriană, este mult teren disponibil. |
Cherciu Ciprian | 2022-04-11 08:40:52 |
Am citit documentul si reiese ca statiile DC, cele care sunt cu adevarat statii rapide necesita autorizatie de constructie. Pentru statiile AC (care sunt la propriu prize cu putere ceva mai mare) este necesar doar un aviz. Consider ca introducerea autorizatiei de constructie pentru o statie DC care are amprenta la sol mai mica de 1 m2 va descuraja instalarea statiilor de incarcare rapide. Este importanta aceasta diferentiere intre statii AC, care sunt de resedinta sau pentru incarcarea masinilor peste noapte si statiile DC care sunt cu adevarat statii de incarcare. Adaugarea de documente suplimentare pentru statiile DC nu este justificata si va ingreuna dezvoltarea retelei de imcarcare. |