Directia Generala Administratie si Relatia cu CGMB - CONSULTAREA CETĂȚENILOR ȘI A ASOCIAȚIILOR LEGAL CONSTITUITE
Proiect de hotărâre privind modificarea HCGMB nr.371/2019 privind ridicarea, transportul, depozitarea și eliberarea vehiculelor staționate neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice care fac parte din rețeaua principală de străzi a municipiului București
Comentarii
Sebastian Matisan 2022-10-27 15:09:42
Buna Ziua Tuturor
1 trebuie facuta specificarea motivarii ridicarii vehicului prin adaugarea la Indicatorul rutier a nr de telefon unde Contravenientul afla de masina lui ridicata, cunatumul amenzii precum si alte masuri pentru fapta acestuia
2 pentru blocarea cailor de rulare a traficului public, prin impiedicarea desfasurarii transportului public si al celorlalti participanti la trafic, dimensionarea contravalorii amenzii cu un procent din valoarea de nou a autovehicului care este stationat neregulamentar pe carosabil, chiar UN MINUT
3 Constituirea PMB in baza PV de Contraventie ca Parte Civila impotriva contravenientului pentru toate costurile ocazionate cu pierderea economica a Transportului Public. ( pentru un minut parcare pe spatiul carosabil impiedicand transportul public prejudiciul sa fie 5.000 lei, pentru 30 minute stationare, prejudiciul sa fie stabilit la 50.000 lei, pentru 60 minute - prejudiciul 100.000 lei - aceste valori fiind pierderi economice rezonabile ale Transportului Public, care se achita pe langa amenda stabilita de codul rutier)
4 la a II a contraventie, PMB va cere Politiei Circulatie din Bucuresti sa INTERZICA acel vehicul pe strazile Municipiului Bucuresti - expluzarea vehicului in afara Municipiului pe motiv de Contraventie Sociala Grava impotriva Orasului )
Alexandru 2022-10-28 18:13:18
1.Cum descurajezi traficul in centru daca costa la fel ca la periferie?
2. O masina electrica muta poluarea in alta parte. Pentru a produce o masina electrica este generata mai multa poluare la nivel global decat una clasica. In plus trecerea brusca la masini electrice nu este sustenabila deoarece este incurajata procurarea de masini electrice si casarea unor mașini conventionale prea devreme .
Masinile hybrid sunt un compromis ft bun pentru oras Ele avand emisii de CO2 substantial mai mici. Propun pastrarea gratuitatii masinilor hybrid cu mentiunea ca toti sa foloseaca aplicația de parcare detinuta de PMB atunci cand parcheaza pe un loc si timpul sa fie limitat. De ex. doar 2 ore. Ora 3 sa fie platita de toti. Astfel ca masinile hybrid sau electrice sa nu blocheze un loc de parcare si orasul.
Mark84 2022-10-28 18:15:12
Regulamentul in vigoare este foarte bun, intentia lui este de a elibera centrul. Noua propunere arunca in derizoriu aceasta tinta si aduce si tarife foarte mici pentru riverani. Nu sunt de acord cu noua propunere.
Cristian 2022-10-28 18:15:18
Tot ar trebui sa faceti macar 2 zone de tarifare!
1. Zona 1 centru: 10 lei ora, 50 lei pe zi, fara abonament;
2. Zona 2 necentral: 5 lei ora, 25 lei pe zi, fara abonament.
Riveranii zona 1, 250 lei pentru o luna sau 2500 lei un an.
Riveranii Zona 2, 125 lei pentru o luna sau 1250 lei un an.
DC 2022-10-30 21:53:12
crearea de zone alternative pentru parcarea tuturor vehiculelor parcate in prezent pe strazile pricipale (de tranzit) si apoi eliberarea acestora strazi de masini parcate prin interzicerea totala a parcarii pe acestea. nu uitati ca masinile sunt deja existente in bucuresti...iar haituirea bucurestenilor nu inseamna decat saracirea totala a bucurestenilor
George Ioan 2022-10-31 13:11:26
Este foarte buna initiativa. Este necesara extinderea activitatii de ridicare a masinilor parcate neregulamentar. Trebuie eliberate treptat bulevardele de masini parcate sau stationate neregulamentar. De asemenea, politia generala si cea locala trebuie sa fie mult mai ferma in a sanctiona soferii opriti pe avarie pe banda 2 a marilor bulevarde (banda 1 find ocupata deja de masini parcate neregulamentar) astfel lasand doar o singura banda de circulatie disponibila si creand blocaje serioase in trafic.
EA 2022-11-01 17:18:24
Eu unul nu sunt de acord cu aceste modificari. Consider ca trebuie mentinuta gratuitatea pentru autoturismele hybrid. Trebuie sa luati in considerare faptul ca trecerea la autoturisme electrice trebuie facuta treptat, in conditiile in care infrastructura pentru astfel de masini este aproape inexistenta. In acelasi timp, infrastructura pentru biciclete, trotinete, scutere, etc este si ea aproape inexistenta.
Sugereze sa va inspirati si de alte orase europene precum Barcelona, Copenhaga, Amsterdam, unde nu poti intra in centrul orasului decat daca ai masina EURO 6, hibrida sau electrica.
CID 2022-11-03 20:10:36
Nu se respecta legea- sunt parcate masini sub semnul de stationare sau oprire interzisa, degeaba aproba astia o hotarare daca legea nu e respectata, opresc unii pe banda doi pun avariile si merg "sa cumpere tigari"...cand legea nu merge doar bata de baseball pe parbriz e solutia!
cid 2022-11-03 20:18:24
@Alexandru- la punctul 2 zici ca o masina electrica muta poluarea- pai asta e ideea- sa nu mai fie poluare in oras unde respiram toti aerul poluat de masini...daca poluarea e la periferie- e izolata- si poate fi controlata -filtrata mai usor....teoria asta ca masinile electrice polueaza mai mult e partizana si probabil interesata- e una sa dejectezi materiile tale fecale pe trotuar si peste tot si alta la locurile special amenajate( WC)...sa ma scuze cei ofensati de materiile fecale...dar asta e adevarul ( meu)! Si nu cred ca scutirea pentru electrice sau hibride rezolva problema aglomeratiei...doar creaza " speciali"...de care suntem satui....