Stefan Naphegyi | 2009-07-29 17:26:31 |
Stimate doamne / Stimati domni, Prin participarea noastră la dezbaterea proiectului privind parcajul subteran din zona Pieţei Charles de Gaulle dorim să ne implicăm activ în realizarea parcajelor din Bucureşti. Din ianuarie 2007 urmărim cu mare interes dezvoltarea celor 20 de parcaje subterane convenţionale – incluse în programul de dezvoltare a municipiului, din care face parte şi parcajul menţionat mai sus. Investiţia totală pentru cele 20 de parcaje, cu cca. 13000 de locuri de parcare, este de cca. 650 milioane de euro, rezultând o medie de cca. 50000 euro / loc de parcare, iar in cazul parcajului din zona Pieţei Charles de Gaulle un loc de parcare va fi realizat cu cca. 84000 euro. La aceste preţuri sunt şi locurile de parcare din Copenhaga, Luxemburg, Madrid, Amsterdam, Londra, etc. Cele 20 de parcaje sunt prevăzute pentru cele mai aglomerate zone. În mod normal, mai ales în aceste zone, criteriul principal de alegere a proiectului ar trebui să fie asigurarea unei capacităţi maxime, cu cât mai multe locuri de parcare posibile în spaţiul existent. Acest criteriu – care este scopul şi interesul principal al Primăriei – poate fi realizat optim cu parcaje automatizate, care în multe situaţii pot chiar dubla capacitatea de parcare a unui parcaj convenţional. Astfel de parcaje automatizate au fost realizate în ultimii 20 de ani, în peste 20 de ţări. Un astfel de parcaj subteran cu 284 locuri a fost pus în funcţiune la München în anul 2006, cu investiţii totale de 11,35 milioane de euro, adică cu cca. 40000 euro / loc de parcare! La solicitarea d-voastră putem organiza vizitarea unor astfel de parcaje. Având în vedere că iniţiativa unui proiect public-privat aparţine autorităţii publice, Primăria ar trebui să propună soluţia tehnică optimă pentru parcaje. |
Stefan Naphegyi | 2009-07-29 17:27:00 |
Continuare - Mesaj 2 Vă putem asigura consultanţă calificată în domeniul parcajelor automatizate. Avem experienţă de 30 de ani în coordonarea proiectelor de investiţii industriale, la nivelul tuturor specialităţiilor – tehnologie, plan general, arhitectură, rezistenţă, instalaţii termotehnice, hidrotehnice, electrice, partea economică. Vă putem ajuta la găsirea soluţiilor optime. În baza acestor soluţii ar putea fi întocmite caietele de sarcini pentru proiectarea parcajelor. Realizarea parcajelor automatizate nu contravine intereselor nimănui: permit crearea mai multor locuri de parcare în unitate de timp spre deosebire de construirea parcajelor etajate convenţionale, reducând volumul lucrărilor de construcţii şi de instalaţii aferente şi realizând în paralel componentele sistemelor de parcare. Antreprenorii generali, în loc să execute parcaje etajate convenţionale, ar putea proiecta şi executa - în aceeaşi unitate de timp - construcţiile şi instalaţiile aferente la mai multe parcaje automatizate. Parcajele automatizate asigură următoarele avantaje: - sunt parcaje compacte, cu înălţime minimă între niveluri, cu fiabilitate ridicată, fără rampe, scări, platforme şi ascensoare pentru acces pietonal în interiorul parcajului, cu grad optim de ocupare a suprafeţei şi a volumului; - asigură economie de suprafaţă şi volum, din care rezultă economii de teren şi de spaţii încălzite, ventilate, iluminate, reducând costurile de investiţii şi de exploatare; - în multe cazuri investiţiile iniţiale şi costurile totale pe durata de viaţă sunt mai mici decât la parcaje etajate convenţionale. - este soluţia ideală pentru crearea capacităţiilor de parcare, acolo unde din lipsă de spaţiu nu pot fi realizate parcaje convenţionale supraterane deschise cu un singur nivel; |
Stefan Naphegyi | 2009-07-29 17:27:21 |
Continuare –Mesaj 3 Avantaje parcaje automatizate: - numărul foarte mare de variante constructive ale sistemelor de parcare asigură pentru fiecare locaţie, în funcţie de destinaţie şi spaţiu, soluţii tehnice optime, moderne şi eficiente, cu număr maxim de locuri de parcare. - protecţia optimă a autoturismelor împotriva spargerilor, furturilor, tamponărilor, intemperiilor, grindinelor, razelor ultraviolete, prafului, obiectelor căzătoare, incendierilor şi incendiilor; - timpi minimi de acces La parcaje automatizate autoturismul este adus la posesor. Prin utilizarea mai multor instalaţii de ridicat şi transportat independente pot fi prevăzute mai multe accese decât în parcaje etajate convenţionale şi se poate obţine timpul de acces dorit. Este falsă impresia că accesul în parcaje etajate convenţionale este mai avantajos; - spaţiul este încălzit, ventilat, iluminat; - reducerea pericolului de coroziune a autoturismelor, a sistemelor de parcare şi a clădirii; - protejarea sănătăţii, prin reducerea emisiilor de gaze de eşapament, datorită faptului că autoturismele - după parcarea lor - sunt manipulate cu motorul oprit; - clădirea parcajului şi autoturismele sunt asigurate; - securitatea şoferilor împotriva atacurilor din partea infractorilor; - este mai universal (flexibil), datorită dimensiunilor mai mari a locurilor de parcare şi a căii de circulaţie; - circulaţia autoturismelor în flux continuu, fără intersectări; - posibilitatea negocierii unor taxe mici de asigurări pentru clădire şi autoturisme; - siguranţă în exploatare – conform Directiva de Maşini 98/37/EC, SR EN 14010 şi NP 24-97 – Proiectarea, execuţia şi exploatarea parcajelor. În cazul căderii reţelei electrice a sistemului energetic naţional un grup electrogen pentru alimentare de rezervă poate asigura evacuarea succesivă a autoturismelor. |
Stefan Naphegyi | 2009-07-29 17:27:48 |
Continuare – Mesaj 4 Din anul 2000 suntem partenerul firmei Otto Wöhr GmbH din Germania - cu o tradiţie de 50 de ani în fabricaţia sistemelor de parcare mecanizate şi automatizate, lider în domeniu, cu peste 350000 locuri de parcare vândute şi instalate în peste 60 de ţări. Gama lor de produse cuprinde 8 familii principale, cu 28 de sisteme de bază, cu peste 390 de variante constructive. În domeniul sistemelor de parcare automatizate deţine cca. 95% din piaţa Germaniei. Elmas s.r.l. asigură importul sistemelor de parcare, transportul, montajul, punerea în funcţiune, obţinerea autorizaţiei de funcţionare, întocmirea cărţilor tehnice, consultanţă, teme de proiectare pentru construcţiile şi instalaţiile aferente sistemelor de parcare, service în perioada garanţiei şi postgaranţie. Informaţii suplimentare despre noi găsiţi şi pe internet la adresa www.1234.ro. Nu ezitaţi să ne contactaţi pentru relaţii suplimentare. Cu stimă Ştefan Naphegyi Şef compartiment sisteme de parcare Elmas SRL Mobil: 0720100111 |