Vlad | 2011-06-26 19:03:14 |
Aprobati!! |
George Visan | 2011-06-26 22:40:48 |
Proiectul este foarte util pentru dezvoltarea orasului. Vedeti ca spre deosebire de alte capitale si orase mari, care au autostrazile usor accesibile, la noi este foarte greu sa iesi spre A1 sau chiar A2. |
Ionut | 2011-06-26 23:08:21 |
Eu consider ca este un proiect vital pentru Bucuresti. Sunt foarte multe penetratii ce trebuie facute astfel incat sa folosim cat mai mult centura bucurestiului si sa evitam tranzitarea zonelor locuite. |
Vrinceanu Mihai | 2011-06-26 23:09:40 |
O alta idee ar fi crearea unor sensuri unice pe Iuliu Maniu si Timisoarei, intre Pacii si Cotroceni. Iuliu Maniu va fi de intrare in Bucuresti (5 benzi de intrare si una invers pentru taxiuri si RATB) iar Timisoarei va fi de iesire din Bucuresti(3 benzi de iesire si una invers pentru taxiuri si RATB). |
Cristian HALICHI-nu merg scrise decat 20 de caract | 2011-06-27 11:14:10 |
Suntdeacordcuproiect |
Andrei | 2011-06-27 11:25:23 |
De ce se directioneaza traficul pe Splanui Independentei, si asa aglomerat? In perspectiva, Splaiul Independentei trebuie sa fie facut mai prietenos cu pietonii si biciclistii, trotuarele largite si eventual facut pietonal in weekend, nu directionat traficul intre A1 si A2 pe aceasta ruta. |
Dorin | 2011-06-27 13:15:52 |
Strapungerea trebuie executata. E nevoie de ea. Nu trebuie vazuta neaparat ca o mutare a traficului pe Splaiul Independentei ci mai degraba o preluare a ceea ce este pe Virtutii. |
Andrei | 2011-06-27 13:26:35 |
O idee buna, aveti insa grija la pret ... |
george | 2011-06-27 13:26:42 |
Este un proiect absolut necesar pentru zona de vest. Trebuie alocate fonduri urgent, si continuate lucrarile, daca vrem o capitala prin care sa putem circula usor. Oricine e impotriva acestui proiect e pur si simplu retardat mintal. |
george | 2011-06-27 13:27:32 |
Este un proiect absolut necesar pentru zona de vest. Trebuie alocate fonduri urgent, si continuate lucrarile, daca vrem o capitala prin care sa putem circula usor. Oricine e impotriva acestui proiect e pur si simplu retardat mintal. |
Elena | 2011-06-27 13:46:18 |
Ar fi minunat ca aceasta strapungere sa fie executata. Locuiest in Giulesti si stiu ce inseamna sa iei tot Iuliu Maniu in piept ca sa ies pe A1. |
Marian Andrei | 2011-06-27 13:48:02 |
Eu cred ca este nevoie urgent de acesta lucrare. Nu trebuia amanata. |
Marian Andrei | 2011-06-27 13:48:12 |
Eu cred ca este nevoie urgent de acesta lucrare. Nu trebuia amanata. |
shoppy | 2011-06-27 14:01:33 |
Pentru cine pietonal Splaiul? Daca ne uitam dupa pietoni trotuarele Splaiului sunt pustii, obiectivele de pe Splai sunt toate situate langa statiile de atuobuz sau metrou cu spatii lungi si nefolosite intre ele. Pistele de bicicleta exista si ele pe Splai, tot ce trebuie facut este ridicarea masinilor care blocheaza trotuarul / pistele si gata, o sa fie multumiti si pietonii si biciclistii. Proiectul este foarte bun, este foarte greu de iesit din capitala pe A1, ai doar 2 posibilitati : bd Militari si Soseaua de Centura, mai ales vinerea stai o ora in blocaj doar ca sa ajungi la centura, ultima oara am preferat sa merg 70km de DN7 si sa intru in autostrada de la Bragadiru decat sa iau blocajul de pe Turda sau de la Chitila. |
shoppy | 2011-06-27 14:02:06 |
Pentru cine pietonal Splaiul? Daca ne uitam dupa pietoni trotuarele Splaiului sunt pustii, obiectivele de pe Splai sunt toate situate langa statiile de atuobuz sau metrou cu spatii lungi si nefolosite intre ele. Pistele de bicicleta exista si ele pe Splai, tot ce trebuie facut este ridicarea masinilor care blocheaza trotuarul / pistele si gata, o sa fie multumiti si pietonii si biciclistii. Proiectul este foarte bun, este foarte greu de iesit din capitala pe A1, ai doar 2 posibilitati : bd Militari si Soseaua de Centura, mai ales vinerea stai o ora in blocaj doar ca sa ajungi la centura, ultima oara am preferat sa merg 70km de DN7 si sa intru in autostrada de la Bragadiru decat sa iau blocajul de pe Turda sau de la Chitila. |
Daniel Moldovan | 2011-06-27 14:05:25 |
CAT MAI REPEDE!!!!!! |
Daniel Moldovan | 2011-06-27 14:10:13 |
CAT MAI REPEDE!!!!!! |
Catalin Barbulescu | 2011-06-27 14:33:21 |
Acest proiect este foarte necesar pt. conexiunea cu A1 si descongestionarea Bd. Iuliu Maniu si Uverturii, in paralel cu largirea la 4 benzi a soselei de centura. |
Marcel | 2011-06-27 16:55:34 |
Proiectul este unul foarte util. |
Razvan | 2011-06-27 19:04:47 |
Sustin proiectul! |
Cristian | 2011-06-27 19:49:39 |
Proiectul este ultra-necesar pentru descongestionarea traficului in zona Militari. |
Florin | 2011-06-27 20:41:48 |
In forma actuala proiectul este complet inutil. De ce se doreste introducerea unui flux mare auto in centru orasului, pe la suprafata si nu subteran ? Anumite zone, in zona lacului si de-a lungul canalului Arges sunt zone preponderent cu constructii, noi, unifamiliale. Tot in aceste zone exista foarte multa verdeata. De ce distrugeti inutil aceste zone ? De ce trebuie sa ne lasam prada traficului auto ? Incercati sa mutati totul subteran, daca nu stiti cum invatati de la cei din Madrid, Paris... In loc sa umplem orasul de poduri cu sarma mai bine incercati sa rezolvati problema parcarilor pe marile bulevarde, problema semafoarelor prost sincronizate si traficul se va decongestiona. Priviti ce efect are pasajul Basarab, creeaza aglomeratie foarte mare pe Titulescu (dimineata), Vasile Milea si Sos Grozavesti (seara). Mutati soseaua in subteran in zonele mai sus mentionata, este mai ieftin, sanatos si estetic. |
adina | 2011-06-27 21:21:59 |
Cred ca abia in 26 iunie s-a dat liber la comentarii !!! Nu de alta dar de acum 2 saptamani am postat un mesaj care nu a vazut lumina"net"-ului, desi, ma jur, nimic licentios in el nu ati fi gasit! Ce-i drept nu erau preslaviti nici primarul si nici proiectantul: seful acestora zice ca e doctor inginer! cred ca de-aia a castigat "licitatia" ! |
vali | 2011-06-27 21:34:02 |
Foarte buna ideea.Total de acord cu ea.Dar cu grigorescu splai dudescu ce se mai face?Si aceea este foarte buna.La cat mai multe lucrari. |
Mihai C | 2011-06-27 22:24:51 |
Un proiect foarte util. Ar trebui aprobat in unanimitate. |
Lucian Popescu | 2011-06-27 23:37:03 |
Foarte util !!! |
Marian Dinca | 2011-06-28 08:53:54 |
Acest proiect este de o foarte mare importanta pentru Bucuresti! Trebuie continuat. |
Victor | 2011-06-28 11:38:14 |
Eu nu sunt de acord cu proiectul. Este foarte costisitor si oricat de mult ai largi drumul tot aglomerat va fi. Si doi la mana, poluarea puternica a celor care stau in preajma drumului express. Apoi, strapungerea va ajunge pe splai si va bloca si mai mult orasul. Multumesc. |
Raluca Munteanu | 2011-06-28 11:50:53 |
Nu proiectului!!!! |
Rodica | 2011-06-28 11:53:16 |
Proiectul e absurd! |
Enache | 2011-06-28 11:54:29 |
NU!vremdezv.durabila |
Mircea | 2011-06-28 11:55:38 |
NU!Riul e al orasulu |
vasile | 2011-06-28 11:56:24 |
Inutil! Prost gindit |
Narcis | 2011-06-28 12:13:37 |
Sunt de acord cu proiectul, dar sa nu afecteze negativ blocurile din Militari Residence. Adica sa nu treaca prea aproape de ele. |
Marius | 2011-06-28 12:33:20 |
Pro! |
Marius | 2011-06-28 13:57:13 |
Abia astept ca dupa o eventuala schimbare a majoritatii politice sa se revoteze in CGMB reluarea lucrarilor la acest proiect extrem de UTIL. Un aspect pozitiv pe linga cele mentionate in celelalte mesaje ar fi punerea in valoare a unei mari portiuni din malul Lacului Ciurel prin realizarea portiunii din strapungere situata intre Bd Virtutii si Bd Uverturii . Se va putea ulterior creea o mare zona de agrement pe malul lacului Ciurel-Morii cu avantajele economice ulterioare. De aceea sunt COMPLET impotriva modificarii proiectului prin aducerea lui in subteran cel putin in zona intre Bd Virtutii si Uverturii. Consider acest proiect similar in termeni medicali cum ar fi aducerea unei artere de viata intr-o zona moarta din Sectorul 6 si anume portiunea adiacenta lacului Morii. |
Petre | 2011-06-28 15:15:01 |
Proiectul este util dar trebuie bagat in subteran. Daca o sa se faca la suprafata o sa fie mult prea scumpe exproprierile si barierele fonice (necesare, tinand cont de apropierea de case, blocuri a traseului actual) |
Radu | 2011-06-28 16:04:42 |
NU PROIECTULUI in forma actuala!!! TREBUIE mutat in subteran. |
Sorin | 2011-06-28 19:02:58 |
Trebuie gasita o solutie pentru accesul locatarilor din complexul Militari Residence catre bd. Iuliu Maniu, eventual prin construirea unui pasaj subteran sau suprateran la intersectia str. Osiei cu noul drum rapid. In caz contrar, acest cartier va deveni izolat de oras. |
Sorin | 2011-06-28 19:03:16 |
Trebuie gasita o solutie pentru accesul locatarilor din complexul Militari Residence catre bd. Iuliu Maniu, eventual prin construirea unui pasaj subteran sau suprateran la intersectia str. Osiei cu noul drum rapid. In caz contrar, acest cartier va deveni izolat de oras. |
Mitza | 2011-06-28 19:07:18 |
Militari Residence e la 800m de Iuliu Maniu. La intersectia cu Osiei, adica drumul nostru de acces, nu e prevazut pod. Nu inteleg de ce o comunitate atit de mare, de mii de locatari, e lasata pe dinafara si tre sa ajungem pina la Centura ca sa intram pe autostrada, cind o avem direct in fata blocului. Am vazut ca e cu linie punctata un pod la noi, adica se va construi la proiectul viitor, cu alte cuvinte momentan nu reprezentam o prioritate. Decongestionati un bulevard dar ne izolati pe noi. |
Marean | 2011-06-28 19:37:22 |
DA pentru proiect |
Alex | 2011-06-28 20:22:59 |
In orice tara civilizata, legatura intre autostrazi se face pe soseaua de centura NU PRIN MIJLOCUL ORASULUI. Este un proiect stupid si inutil. Cautati variante alternative pentru decongestionarea cartierului Militari. un mare NU acestui proiect utopic !!! |
adina | 2011-06-28 22:09:47 |
Pareti baieti umblati: ce capitala europeana este tranzitata de un drum expres ?! aceasta este solutia pt decongestionarea capitalei? nici gand: este doar solutia pentru a oferi clienti investitorilor in imobiliarele din vest! Pe cand vor gandi proiectantii "nostri" circulare periferice pentru decongestionarea centrului capitalei ?! Asteapta ca investitorii in imobiliare sa "sara dincolo de centura. Periferice circulare functionale ar atrage investitiile si dincolo de centura, in zona metropolitana, dar nu va intereseaza.... |
Stefan | 2011-06-28 23:29:14 |
Consider proiectul strapungerii unul foarte util, chiar indispensabil pentru zona de vest. Sustin alocarea fondurilor necesare (acum lucrarea a intrat in conservare din lipsa alocarilor bugetare) astfel incat sa nu ne intindem nu-stiu-cati ani ca la Basarab... |
Mitza | 2011-06-29 10:01:50 |
In Internet Explorer merg introduse 2000 de caractere, in Google Chrome am vazut ca nu incap decit 20. Deci folositi IE pt a posta mesaje aici. |
Musat | 2011-06-29 10:14:29 |
Locuiesc in Style rezidence langa militari rezidence accesul acum se face prin strada osiei dupa cate vad in proiect strada osiei o sa fie blokata, atunci acesul militari rezidence va fi blokat si vom ramane un cartier izolat , proiectul e foarte bun dar trebuie neaparat sa existe strapungeri unde exista drumuri principale . Vor fi foarte multi oameni ce nu vor putea ajunge in iuliu maniu in militari rezidence locuiesc in prezent cateva mii de oameni si inca este un cartier in constructi . Sper ca totusi sa nu se opreasca acesul prin drumul osiei. |
Musat | 2011-06-29 11:10:48 |
Proiectul o sa opreasca intrarea in militari rezidence prin Drumul Osiei? Daca se va opri drumul Osiei tot militari rezidence style rezidence si toata zona va iesi pe bd uverturii care este si asa foarte aglomerat 1 se izoleaza un cartier in dezvoltare si 2 se aglomereaza uverturii . Sper sa existe solutia simpla de a face o strapungere ceva ca sa ramana deschisa circulatia pe drumul Osiei. |
Maricel | 2011-06-29 12:07:20 |
Sunt PENTRU acest proiect. Cat mai multe strapungeri legate cu centura, iar centura trebuie neaparat largita si inbunatatita. |
Cornel | 2011-06-29 12:16:42 |
Proiectul este foarte util, va elibera foarte mult Iuliu Maniu si va asigura accesul mult mai rapid dinspre autostrada A1 spre centrul orasului, cu conditia sa nu blocheze strada Osiei, care iese in Iuliu Maniu. Intersectia aceea trebuie amenajata astfel incat sa permita in continuare trecerea masinilor si a pietonilor spre Iuliu Maniu. De asemenea, trecand foarte aproape de cartierul de blocuri, trebuie puse panouri antifonice, altfel zgomotul din zona va deveni infernal. |
radu | 2011-06-29 12:20:40 |
Aprobati si construiti , acest proiect este necesar modernizarii orasului nostru! |
Cristi | 2011-06-29 12:41:48 |
Sustin proiectul! |
Alex - bucureștean înrăit | 2011-06-29 14:14:21 |
Susțin proiectul! |
Florin | 2011-06-29 15:09:47 |
NU acestui proiect! |
Radu | 2011-06-29 15:14:44 |
DA pentru acest proiect. |
Emil | 2011-06-29 15:22:24 |
Este cea mai buna varianta sa se poata circula mai usor in cartierul Militari, si in acelasi timp, impreuna cu pasajul Basarab face mai usor tranzitul spre A1 a locuitorilor din partea de centru-nord a orasului. Va rugam aprobati! |
Elena | 2011-06-29 15:40:01 |
Sunt de accord cu proiectul |
Victor | 2011-06-29 15:56:58 |
Nu cred ca se va face nici o izolare fonica! La cate proiecte facute in tara asta ati vazut izolare fonica, pentru locuintele din apropiere? Facem drumuri pentru masini si nu pentru oameni si bolile lor(astm& diverse) pacat. |
Victor | 2011-06-29 15:57:12 |
Nu cred ca se va face nici o izolare fonica! La cate proiecte facute in tara asta ati vazut izolare fonica, pentru locuintele din apropiere? Facem drumuri pentru masini si nu pentru oameni si bolile lor(astm& diverse) pacat. |
Dragos Parvu | 2011-06-29 16:27:53 |
Da, sustin proiectul |
Razvan | 2011-06-29 17:05:27 |
NU! |
Razvan | 2011-06-29 17:16:05 |
NU! |
gabriels | 2011-06-29 17:33:40 |
Da.Sa continue lucra |
ionut | 2011-06-29 17:41:40 |
de unde bani? trebuiesc darmate zeci de vile deabia facute. mai bun era un proiect subteran. Intersectia cu str osiei este aberanta. legatura a 25 de bl (momentat) cu orasul este rupta complect. |
Razvan | 2011-06-29 17:45:06 |
NU! |
carmen | 2011-06-29 18:23:46 |
Trebuie gasita o solutie pentru accesul locatarilor din complexul Militari Residence catre bd. Iuliu Maniu, eventual prin construirea unui pasaj subteran sau suprateran la intersectia str. Osiei cu noul drum rapid, sau realizarea racordului cu strada Osiei si Rezervelor in vederea accesului auto la autostrada . In caz contrar, acest cartier va deveni izolat de oras. |
silviu | 2011-06-29 19:56:03 |
Este un proiect absolut necesar pentru oras, dar care trebuie coroborat cu intregirea centurii, precum si cu strapungerile Centura-Bd. Timisoara si Centura-Giulesti. |
Elena | 2011-06-29 20:04:51 |
NU PROIECTULUI in aceasta forma! Cautati alternative sau mutati in subteran zona lacul Morii si canalul Arges! Este un proiect inutil care va polua foarte mult zona!!! |
Teo | 2011-06-29 22:24:16 |
Proiectul va fi util dar cu mici modificari, printre care stabilirea de la bun inceput a unei solutii pt iesirea din Militari Rezidence in Bd. Iuliu Maniu (supra sau subteran) si folosirea panourilor fonoabsorbante |
Iulian | 2011-06-29 22:52:44 |
NU vreau sa imi fie cheltuiti banii in felul acesta!!! Construiti parcari, scapati de cainii comunitari, termoizolati blocurile, reabilitati strazile existente! NU distrugeti zone intregi pentru a face loc masinilor !!! |
Florin M | 2011-06-29 22:53:47 |
Dezaprob acest proiect! NU!!! |
Raul | 2011-06-29 23:46:31 |
Un proiect inutil , foarte costisitor ,care va avea un termen de executie de 15 ani si va costa de 5 ori mai mult. Nu aprobati ! |
PITESTEAN | 2011-06-30 00:18:18 |
Sunt unii locuitori din zona respectiva care tin sa nu li se demoleze casele pentru care au platit sume mari de bani. Imi pare rau de ei, dar conceptul de utilitate publica inseamna ca se sacrifica putini pentru folosul celor multi. Au construit in nestire in zona aia (probabil ca au obtinut aprobari pe spagi) si acum vad ca nu au construit unde trebuia, caci nu au lasat loc pentru strazi largi. Si vin cu idei de bagat bulevardul in subteran, ceea ce va face mai greu accesul la bulevard din strazile limitrofe. In alta ordine de idei: - intr-adevar va creste poluarea in zona respectiva, dar se va reduce poluarea pe Iuliu Maniu. Daca traficul devine mai fluent pe Maniu, scade si suma poluarilor Ciurel + Maniu pentru ca masinile vor sta mai putin la semafor si vor arde mai putina benzina. |
Nicu | 2011-06-30 09:32:43 |
Sunt de acord cu acest proiect |
Marius | 2011-06-30 10:25:33 |
Aceasta lucrare este absolut necesara!Sustin proiectul cu toata convingerea.Ar rezolva mare parte din problemele de trafic ale cartierului militari,aparute din modul in care acesta a fost construit.Lucrarea de fata ar aduce foarte multe beneficii!Cel mai important proiect de dupa revolutie. |
Cilau | 2011-06-30 14:48:27 |
Problema majora pe Iuliu Maniu, inspre A1, este in zona autogarii Militari si dupa. Intersectia de la autogara preia atat traficul de pe IM cat si cel de pe Valea Cascadelor. Daca s-ar realiza penetratia bd. Timisoara-CB, o buna parte din traficul spre A1 de pe Valea Cascadelor s-ar muta pe acest segment. In felul acesta IM s-ar mai decongestiona pentru cei care vin dinspre Cotroceni,Crangasi, centru. O solutie complementara ar fi sa se realizeze o penetratie din Giulesti in CB (care bineinteles ar trebui modernizata), care ar prelua traficul din Crangasi,Ion Mihalache, etc. Sunt convins ca daca s-ar realiza aceste lucrari IM va fi mult mai liber. In acest mod s-ar evita cheltuieli exorbitante cu exproprieri,poduri S.F, s-ar evita distrugerea unei zone intens locuita si s-ar distribui poluarea in mai multe zone, nu s-ar concentra doar pe o zona. |
Nicolae | 2011-07-01 10:38:49 |
NU acestui proiect! |
Mircea | 2011-07-01 10:41:20 |
Cautati alternative mai ieftine ale acestui proiect. In forma actuala necesita foarte multe exproprieri. In plus introduce un volum mare de trafic intr-o zona cat de cat protejata. NU PROIECTULUI! Cei care nu cunosteti zona, abtineti-va de la comentarii!!! |
Nicu - Locatar Militari Residence | 2011-07-01 14:16:12 |
Pasaj Osiei-Rezervel |
Nicu - Locatar Militari Residence | 2011-07-01 14:17:09 |
Pasaj Osiei-Rezervel |
Mihai | 2011-07-01 14:21:04 |
DA. un proiect util. Rezolvati str. Osiei, puneti panouri si tot ce mai trebuie. Faceti si strapungerea Timisoara - CB. |
Nicu-Locatar Militari Residence | 2011-07-01 14:26:52 |
Includeti in proiect si o modalitate de a ajunge spre Iuliu Maniu sa putem avea acces la Ratb,Metrorex si binenteles Militari Shopping Center. Nu vrem sa ne izolati complet de Bucuresti, suntem cel putin 1500 de familii in acest complex cu 20 si ceva de blocuri. |
Nicu-Locatar Militari Residence | 2011-07-01 14:28:12 |
Includeti in proiect si o modalitate de a ajunge spre Iuliu Maniu sa putem avea acces la Ratb,Metrorex si binenteles Militari Shopping Center. Nu vrem sa ne izolati complet de Bucuresti, suntem cel putin 1500 de familii in acest complex cu 20 si ceva de blocuri. |
Nicu-Locatar Militari Residence | 2011-07-01 14:28:16 |
Includeti in proiect si o modalitate de a ajunge spre Iuliu Maniu sa putem avea acces la Ratb,Metrorex si binenteles Militari Shopping Center. Nu vrem sa ne izolati complet de Bucuresti, suntem cel putin 1500 de familii in acest complex cu 20 si ceva de blocuri. |
Iusitn | 2011-07-03 21:43:44 |
NU!!! |
radu5 | 2011-07-26 17:56:48 |
Un proiect foarte util, pentru normalizarea traficului din militari. Spre deosebire de alte proiecte traseul acestuia a fost stabilit de multa vreme in planul general si cei ce au construit case/blocuri stiau de el si de eventualele dezavantaje locale. |